Indienen reparatieverzoek of schademelding

Activeer de chat, scan de QR-code

U kunt 24 uur per dag, zeven dagen per week reguliere reparatieverzoeken of storingen melden via een directe chat (snelste optie) of uw eigen beveiligde digitale VvE-portaal MijnVBA. 

Eenvoudig en snel

Na het indienen wordt er een WhatsApp-chat aangemaakt voor het persoonlijke contact. Via deze chat wordt u op de hoogte gehouden en is er ruimte om vragen te stellen. Zodra het verzoek is afgehandeld, kunt u de chat eenvoudig verwijderen.

  • Eenvoudig en snel een reparatieverzoek indienen
  • Direct en persoonlijk contact via WhatsApp
  • Effectieve en snelle afhandeling
  • Hogere kwaliteit van meldingen door gerichte vragen
  • Mogelijkheid tot het uploaden van beeldmateriaal voor een betere inschatting van de situatie

Heeft u een reparatieverzoek? Probeer het eens via de QR-code en ervaar zelf het gemak!

Scan de QR code of klik erop om direct te kunnen chatten.

Scan de QR code of klik erop om direct te kunnen chatten.

Vraag en antwoord

  • Calamiteiten en urgente verzoeken

  • Reparaties en schades voor de VvE

  • Indienen reparatieverzoek of schademelding

  • Gebouw- en woningtoegangsmiddelen