Indienen reparatieverzoek of schademelding
Activeer de chat, scan de QR-code
U kunt 24 uur per dag, zeven dagen per week reguliere reparatieverzoeken of storingen melden via een directe chat (snelste optie) of uw eigen beveiligde digitale VvE-portaal MijnVBA.
Eenvoudig en snel
Na het indienen wordt er een WhatsApp-chat aangemaakt voor het persoonlijke contact. Via deze chat wordt u op de hoogte gehouden en is er ruimte om vragen te stellen. Zodra het verzoek is afgehandeld, kunt u de chat eenvoudig verwijderen.
- Eenvoudig en snel een reparatieverzoek indienen
- Direct en persoonlijk contact via WhatsApp
- Effectieve en snelle afhandeling
- Hogere kwaliteit van meldingen door gerichte vragen
- Mogelijkheid tot het uploaden van beeldmateriaal voor een betere inschatting van de situatie
Heeft u een reparatieverzoek? Probeer het eens via de QR-code en ervaar zelf het gemak!
Scan de QR code of klik erop om direct te kunnen chatten.