Home / Vraag en antwoord / Over ons / Werken bij VvE beheer Amsterdam

Heb je vragen over werken bij VvE Beheer Amsterdam? Op onze Werken bij pagina vind je een hoop informatie over onze openstaande vacatures en wat VvE Beheer Amsterdam jou te bieden heeft. We snappen dat je wellicht nog wat vragen hebt

Ons team verschilt in leeftijd, levensfase, achtergrond, overtuiging en voorkeur. We zien onszelf als een afspiegeling van de Amsterdamse samenleving en dit is ook iets wat we nastreven.

Ons huidige kantoor op het Oostenburgereiland ligt tussen het Centraal Station en het Muiderpoort Station in. Vanaf het station zijn er diverse bus- en tramverbindingen, je mag ook een OV-fiets huren.

Ons nieuwe kantoor op het John M. Keynesplein 4-10 in de Riekerpolder (vlakbij metrohalte Henk Sneevlietweg. Het kantoor ligt op 1,2 km lopen van de metrohalte maar er gaat ook om de 10 minuten een gratis bus naar het John M. Keynesplein.

Afhankelijk van de functie en ervaringsniveau mag je maximaal 50% van jouw werktijd thuiswerken. De dagen worden afgestemd binnen het team waarin je werkt.

Je kunt kiezen voor een NS-kaart of een kilometervergoeding. Dat kan gecombineerd met een thuiswerkvergoeding voor de dagen die je eventueel thuiswerkt.

Parkeren in Amsterdam is een luxe. Bij ons kantoor hebben we voldoende ruimte voor parkeren voor alle medewerkers met een buitenfunctie en voor bezoek.

Voor zakelijke afspraken buiten de deur zijn poolauto’s en elektrische fietsen beschikbaar.

We werken met de VvE-beheersoftware van Twinq. Software specifiek ontwikkeld voor Verenigingen van Eigenaars. Daarnaast hebben we een moderne Microsoft Office 365 online omgeving, een intranet met uitgebreide kennisbank en werkinstructies en een gloednieuwe website. Evt.: We bellen via Teams.

Voor bepaalde functies is een laptop onmisbaar voor de uitvoering van het werk. Op kantoor hebben we docking stations zodat je met een dubbel beeldscherm en een gewoon toetsenbord kan werken.

Buitenfuncties en managementfuncties beschikken over een mobiele telefoon. Je kunt bij ons kiezen voor een zakelijke mobiel of een privé mobiel met een vaste maandelijkse vergoeding voor het zakelijk gebruik ervan.

Alle medewerkers ontvangen jaarlijks in december een dertiende maand van één bruto maandsalaris. Bij in- of uitdiensttreding in de loop van het jaar wordt het bedrag naar rato uitgekeerd.

Wij vallen onder de cao-woondiensten. Daar kan op termijn verandering in komen.

Naast de CAO hebben wij diverse eigen aanvullende regelingen en faciliteiten, zoals de 13e maand.

Elke werknemer heeft een vrij besteedbaar loopbaanontwikkelingsbudget van € 900,- per jaar beschikbaar (fulltimebasis). Het budget mag vijf jaar bewaard worden. Daarnaast investeert VBA vanzelfsprekend in functiegerichte opleidingen en trainingen.

We hechten veel waarde aan een goede balans tussen werk en privé. Dit bieden we onder andere door flexibele werktijden. Voor diverse functies is er sprake van meer avondwerk. Dit wordt gecompenseerd in tijd voor tijd.