Vind antwoord op uw vraag
- Algemene ledenvergadering (ALV), besluitvorming en notulen
Algemene ledenvergadering (ALV), besluitvorming en notulen
Algemene ledenvergaderingAgendapunten en vergaderstukkenStemmen, volmachten en besluitvormingNotulen - Begroting, jaarrekening en kascontrole
- Bestuur, commissies en VvE-taken
- Bouwkundig onderzoek, advies en inspecties
Bouwkundig onderzoek, advies en inspecties
Algemeen onderzoeken, adviezen en inspectiesOverzicht onderzoeken, adviezen en inspecties - Cv-ketel en rookgasafvoer
- Dienstverlening VvE Beheer Amsterdam
Dienstverlening VvE Beheer Amsterdam
Overzicht dienstenpakketBeheerovereenkomstAlgemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)Kwaliteitswaarborg professioneel VvE-beheer - Huurders en gebruikers in de VvE
- Ledenadministratie en eigendomsoverdracht
Ledenadministratie en eigendomsoverdracht
Appartementsrecht kopen of gekochtAppartementsrecht verkopen en eindafrekeningNaamplaatje aanvragen - Leveranciers en crediteurenbeleid
- Meerjarenonderhoudsplan (MJOP) en reservefonds
Meerjarenonderhoudsplan (MJOP) en reservefonds
MJOP en de VvEMJOP-productenD-MJOP of Energie Maatwerk AdviesAanverwante producten MJOPBasiskwaliteit MJOP via VBA - MijnVBA, digitale VvE-portaal
MijnVBA, digitale VvE-portaal
Over MijnVBAMijnVBA: startpaginaMijnVBA: mijn paginaMijnVBA: administratieMijnVBA: financiën - Onderhoudscontracten, dienstencontracten en keuringen
- Planmatig onderhoud (PO)
- Reparatieverzoek en schademelding
- Stookkosten en warmwater
- Verbouwen, harde vloeren en privé voorzieningen
- Verduurzamen en de VvE
- Verzekeringen en schadeafhandeling
- VvE en de reglementen
- VvE-bijdrage en incassoprocedure
Roderick Barendse
Klanten krijgen 24/7 antwoord op vragen
Dagelijks komen er nieuwe vragen bij ons binnen door onverwachte situaties. Dat vraagt regelmatig om wat uitzoekwerk van onze kant. Maar dagelijks komen er óók veel vragen binnen die goed te vangen zijn in een ‘Vraag en antwoord’ pagina.
Al deze informatie hadden we in huis maar niet direct toegankelijk voor onze VvE’s . Met ‘Vraag en antwoord’ hebben we dat nu voor elkaar. Klanten krijgen 24/7 antwoord zonder afhankelijk te zijn van een medewerker. En dat geeft ons meer tijd voor bijzondere situaties.