Home / Nieuws / Eindelijk: onze nieuwe website

Eindelijk. Dat mag gezegd! De focus van onze eigenaar-directeur Vincent Ramaekers lag direct na de overname niet direct op de ontwikkeling van een nieuwe website. Maar de website was zo hopeloos verouderd dat langer wachten echt geen optie meer was!

Het afgelopen half jaar hebben we keihard gewerkt aan een website met een moderne en frisse uitstraling. De website is responsive (beweegt mee) met het formaat van uw tablet, PC of mobiele telefoon. Dus altijd goed leesbaar in het juiste formaat.

Headerfoto’s

‘Headerfoto’s’ zijn de foto’s bovenaan een websitepagina. VBA werkt met name voor VvE’s in ‘groot Amsterdam’. Amsterdam heeft acht stadsdelen. Bovenaan elke pagina treft u een luchtfoto aan van één van de stadsdelen. U herkent ze aan een – voor dat stadsdeel – kenmerkend gebouw. Wie weet staat uw VvE er ook op! Op onze startpagina ziet u een heel herkenbaar stukje Centrum.

Vraag en antwoord pagina

Bijzonder trots zijn we op onze ‘Vraag en antwoord’ pagina. VBA had zoveel handige informatie beschikbaar maar niet direct toegankelijk voor onze VvE’s. Op onze Vraag en antwoordpagina vindt u nu deze informatie zonder daarvoor afhankelijk te zijn van onze medewerkers. Geef een zoekwoord in en bekijk de treffers.

Swoosh, wave, flash of ?

Op de websitepagina’s ziet u de omtrek van ons logo. We hebben er een naam aan proberen te geven. De Swoosh is al van een bekend sportmerk, een golf is het net niet, the flash is een Netflixserie. Maar wat is het dan wel? Help ons en bedenk een pakkende naam!

De beste inzending wint een tablet (waar onze website en MijnVBA goed op te bekijken is). Niemand is uitgesloten van deelname. De winnende naam voor ons logo wordt in het najaar via onze nieuwsbrief bekend gemaakt.

Dit contactformulier is niet bedoeld voor het opvragen van VvE-informatie of het melden van een reparatie of schade. Deze kunnen we via het contactformulier niet in behandeling nemen.

This contact form is not intended for requesting homeowners' association information or reporting repairs or damage. We cannot process this via the contact form.

  • Een reparatieverzoek melden doet u via uw persoonlijke VvE-portaal, MijnVBA
  • Specifieke informatie over uw VvE vindt u op uw persoonlijke VvE-portaal, MijnVBA
  • VvE-documenten voor uw makelaar, vindt u op uw persoonlijke VvE-portaal, MijnVBA
  • Een naamplaatje bestellen doet u hier
  • Antwoorden op meer veelgestelde vragen vindt u hier

Deel dit verhaal via social media